Sıkça Sorulan Sorular
-
Vitrin programına katılabilmek için ne tür ürün veya servislere sahip olmam gerekiyor?
Teknolojik açıdan insanları geleceğe hazırlayan ve hayatlarını kolaylaştıran, mobil aplikasyon üzerinden müşterilerine fiziki ürün ve/veya dijital servis satışı yapmanız yeterlidir.
-
Hangi tip firmalar Vitrin'e katılabilir?
Satış - pazarlama ve operasyonel nedenlerden ötürü ürününü veya servisini ölçeklendiremeyen firmalar Vitrin’e katılabilir.
-
Fikir aşamasında olan ürün veya servislere destek oluyor musunuz?
Vodafone, ürünü veya servisi müşteriye sunmaya hazır firmalar için Vitrin’i tasarlamıştır.
-
Vitrin'in ana amacı nedir?
Bu program sayesinde, yenilikçi ürün sahibi firmalar ile iş ortaklığı kurarak, yeni iş alanlarının gelişmesine destek olmak ve bu ortaklıktan karşılıklı olarak "kazan-kazan" gelir paylaşımı modeli ile çalışmayı amaçlıyoruz.
-
Firmam ne kadar süreyle Vitrin'de olabilir?
“Vodafone Vitrin” programına kabul edilen firmalar, standart olarak Silver segmentte başlıyor. Program kapsamında 6 ayda bir performans değerlendirmesi yapılıyor. Performansı iyi bulunan firmalar, Gold ya da Platinum segmente yükseltilirken,firmalar performanslarına göre mevcut segmentinde kalmaya devam ediyorlar.
-
Bu destekleri Vitrin Üyelerine karşılıksız mı veriyorsunuz?
Vitrin üyelerimiz ile “Kazan-Kazan yaklaşımıyla” çalışmayı hedefliyor, verdiğimiz destekler karşılığında ek bir talep oluşturmadan, gelir paylaşım modelini ortaklık planı olarak sunuyoruz.
-
Başvurular hangi tarihler arasında alınıyor?
Bu program için periyodik bir başvuru takvimimiz yok. Dilediğiniz zaman başvuru yapabilirsiniz.
-
Vitrin'e daha önce başvurdum, tekrar başvuru yapabilir miyim?
Evet, tekrar başvuru yapabilirsiniz. Buradaki önemli kriter, her yeni başvuruda bir önceki başvurunuzun üzerine neler kattığınızı göz önünde bulundurmanızdır.
-
Adayları programa seçerken değerlendirme kriterleriniz nelerdir?
Müşteriler tarafından talep görecek, dijital odaklı ve ölçeklendirebilme potansiyeli olan ürünler veya servisleri programa dahil ediyoruz.
-
Vitrin'e birden fazla ürün veya servisle başvurabilir miyim?
Tabii ki, birden fazla ürün veya servisle başvuru yapabilirsiniz.
-
Vitrine'e yurt dışından başvurabilir miyim?
İstediğiniz yerden başvurabilirsiniz.
-
Değerlendirme kimler tarafından yapılıyor?
Başvuru yapan adaylar Vodafone'nun ilgili birim yöneticileri tarafından seçiliyor ve programa dahil ediliyor.
-
Vitrin'e kabul edilen firmalar, belirtilen destekleri nakit olarak alabilir mi?
Hayır, firmalara verilecek destekler Vodafone tarafından yönetiliyor ve ilgili firma ile planlanma yapılarak kullanılıyor.
-
Vitrin'e kabul edildikten sonra direkt yurt dışı pazarlara açılabilir miyim?
Hayır, öncelikle Türkiye pazarında kendini kanıtlamış firmaların yurt dışına çıkması hedefleniyor.
-
Programa katılım karşılığında şirketlerden ortaklık payı talep ediyor musunuz?
Hayır.Programa kabul edilen firmalara, gelir paylaşımı modelini esas alarak ortaklık planı sunuyoruz.
-
Gizlilik haklarımız nasıl saklı kalacak?
Potansiyel Vitrin üyelerimizle aramızda gizlilik sözleşmesi imzalıyoruz.